תוכנית הלימודים

פרק 1 = מבוא

בפרק זה נבהיר מי הוא איש המכירות, מה תפקידו בחברה, כיצד הוא צריך לחשוב, באיזה בעיות הוא נדרש לטפל, אנו מחויבים למכור כל יום את עצמנו לעצמנו, זו המכירה הכי חשובה שתעשו.

פרק 2  = להבין את הלקוח

מיהו הלקוח ? אל תיפלו להשערות מנותקות, חקרו אותו, הגיעו למידע עליו בטרם נפגשתם, כאן נלמד על הצרכים החומריים של הלקוח, אך בעיקר על הצד הפסיכולוגי שלו, כך נוכל למכור טוב יותר.

פרק 3 = כסף

פרק זה מיועד לאנשים שמפחדים לדרוש כסף בעבור המוצר שלהם, פוחדים, לא נעים להם, אנו נטפל בחסמים אלו, בנוסף נלמד כי הכסף אינו רע, האנשים הם רעים, אנו נלמד לאהוב כסף.

פרק 4 = אנרגיות

פרק זה כל כך חשוב, מהותי לאיש המכירות ולבני אדם בכלל, ללא אנרגיות חיוביות המניעות אותך מבפנים, אנו כמו אקדח ללא כדורים, אנו נבין כי חייבים כל יום להטעין עצמנו בחזרה עם מוטיבציה.

פרק 5 = ניהול עצמי

לצאת ללא תוכנית עבודה, זה עבודה לחינם, אם לא תנהל את עצמך, אנשים אחרים ידאגו לנהל אותך, ויש כל כך הרבה בזבזני זמן : ארוחת צהרים, הבוס שלך, הבלגן חייב להיעצר, נלמד כיצד.

פרק 6 = ניהול הקשרים

נחליט לעזוב אנשים שלא מועילים לנו כלכלית, חברים זה נחמד, אך אנו פה במטרה לבצע עסקאות לסדר לנו את העתיד, קשרים צריך לדעת לנהל באופן מקצועי, כדאי שתתחילו להפנים ,זה הכל קשרים.

פרק 7 = ניהול זמן ומטרות

חישבו כמנהלים, אך גם כבני אדם, הזמן שלכם יקר, וכל הכוח בעולם לא יחזיר הדברים אחורה, אנו נלמד להגדיר, לסכם, להבהיר, לתזמן, כיצד לסנן, אנו נאמץ את החוק החשוב של 20/80 כדרך חיים.

פרק 8 = חוקי החיים

זו שיחה שלכם עם עצמכם, שבא תצטרכו להגדיר בברור מהם חוקי החיים הבלתי כתובים שנראה כי הם נכתבו במיוחד בעבורכם, מעין חוקי מרפי, פרק זה בעצם יגרום לכם להסתכל על עצמכם מבחוץ.

פרק 9 = רושם ותדמית

ידעתם שאם תצאו עכשיו מפגישה עם לקוח, רוב הסיכויים, כך מראה הסטטיסטיקה, שהם ישכחו עד סוף היום את ההצעה שלכם, ועד מחר ישכחו אפילו כיצד אתם נראים.. לא נעים, פה נלמד להרשים.

פרק 10 = תרבות במכירות

בארץ חסרת תרבות, אנו עדיין נדרשים להיות זהירים ולבחון את ההתנהגות שלנו, זו הליכה על חוט דק, זו מיומנות שאנו חייבים לרכוש, לדעת לעבוד גם עם בני אדם וגם עם ברברים, להתאים עצמנו.

פרק 11 = השגת מידע

ידע הוא כוח, אפשר לסחור בידע, אפשר למכור אותו, מה שכן, חייבים להשיג אותו, מידע על המתחרים, על הלקוחות, היי, אפילו על מזג האוויר, הכל חשוב, “כל קרב מנוצח בטרם הוא החל.

פרק 12 =  קביעת הפגישה

זהו כרטיס הכניסה שלכם לבית הלקוח, מוכרחים לשלוט באומנות זו היטב, חייבים לבוא עם תוכנית מסודרת, עם נרטיב ברור, כיצד להשאיר הודעת SMS ואיך לומר תודה, יהיה בסדר, כאן לא מספיק.

פרק 13 = בפגישה עם הלקוח

איפה תחנו את האוטו, תגידו כן לקפה ? , מה אתם צריכים לעשות בכדי לזכות באמונו של הלקוח, תגיד את המחיר בהתחלה או בסוף ? זו שאלה פתוחה או סגורה ? כל זה ועוד, בפגישה עם הלקוח.

פרק 14 = התנגדות הלקוח

התנגדות זה דבר טוב או לא טוב ? כאן נלמד לא להילחץ כאשר לקוח אומר לא, נבין איך לדבר על פערי מחיר, והכי חשוב כי המחיר הוא לא הסיבה שעסקה נכשלת, זכרו בלי התנגדות אין עסקה.

פרק 15 = משא ומתן וסגירה

כמה זה עולה ? התשובה היא כמה אתה קונה ? , רשמתי את הנושאים משא ומתן עם סגירה, כי זה חייב לבוא יחד, נלמד על איתותים, עומסים, להיטים, אך בעיקר איך לחזור הביתה עם הכסף : ) .

פרק 16 = פרק בונוס

צירפתי כאן טכניקות ומשפטי מכירה עוצמתיים, שמתאימים האמת, רק לאנשי מכירות מנוסים וחזקים, אני בטוח שאתם כבר צעד וחצי בדרך לשם.

בהצלחה !